„Внесете цвят и настроение, бъдете свежо попълнение” – под този надслов ще протече стажантската кампания на VIVACOM през 2010 година. За седма поредна година телекомът ще проведе най-мащабния в страната летен стаж като даде възможност на 47 студенти да станат част от екипа на VIVACOM.
Стартът на кампанията ще бъде поставен на 15 и 16 март в зала 3 на НДК, по време на форум „Кариери 2010 – добра кариера, добър живот”, организиран традиционно от JobTiger.
В рамките на изложението на щанда на VIVACOM студентите ще могат да се запознаят с възможностите за стаж в девет основни дирекции в компанията – „Финанси”, „Експлоатация и архитектура на мрежата”, „Информационни технологии”, „Търговска дирекция”, „Регулации и конкуренция”, „Правна дирекция”, „Човешки ресурси”, „Снабдяване, логистика и автопарк” и „Връзки с обществеността и корпоративни комуникации”.
VIVACOM е единствената компания, която предлага толкова голям брой стажантски места, въпреки сериозните предизвикателства, които финансовата и икономическа криза поставя пред компаниите. Поради големия интерес по време на миналогодишната кампания, телекомът отвори врати за 58 стажанти, като на 20 процента от тях беше предложена постоянна работа.
„Чрез концепцията за свежестта в стажантската програма искаме да покажем на младите хора, че сме близо до тях. С налагането на новата търговска марка и новите ценности, ние търсим свежите и вдъхновяващи решения, динамичността и иновативността в процесите – всичко това, което е характерно за младия човек. Именно затова, лятната ни стажантска програма е толкова важна за нас – стажантите ни участват активно в интересни и отговорни проекти, в които могат да се изявяват, а същевременно работят и се учат от най-добрите професионалисти в различните области на телекомуникационния бизнес”, заяви Нина Гевренова, директор „Човешки ресурси” във VIVACOM.
Със старта на форум „Кариери” започва и приемането на документи на кандидати за стаж във VIVACOM. Крайният срок за подаването им е 30 април 2010 година. Условията към бъдещите стажанти е да учат във висше учебно заведение и да са завършили поне втори курс. Пълна информация за позициите, начина за кандидатстване, както и останалите необходими детайли, са публикувани на интернет страниците на VIVACOM и на JobTiger.
Имената на всички студенти, избрани да станат част от компанията през лятото на 2010, ще станат известни в началото на юни. Тогава започват и първите стажове, като продължителността им ще бъде между два и четири месеца.
За най-ентусиазираните посетители на щанда на VIVACOM на форум „Кариери” са предвидeни интересни „свежи” награди.