С навлизането на шестата серия Pixel на пазара, Google изглежда ще има още една задача – да запази лоялните си клиенти. Според нов доклад, лоялността към марката Pixel е спаднала значително през последните две години.
Данните са на SellCell, а проучването е проведено сред собственици на тази марка смартфони в САЩ. Сред въпросите е този дали възнамеряват да се придържат към марката, или ще преминат към друга и дали биха избрали Pixel за следващо устройство.
Докладът сочи, че класацията по лоялност се оглавява от феновете на iPhone с близо 92%. Следват потребителите на Samsung, при които лоялността към марката намалява, но 74% от анкетираните посочват, че отново биха си купили модел с тази марка. Феновете на Pixel обаче не са така лоялни.
През 2019 година 84% от тях са заявили, че следващото им устройство ще е Pixel, но през 2021 броят им спада до 65.2%. Това значи, че близо 35% се канят да преминат към устройства на конкуренцията.