Кредитната карта на Apple може и да не е голям хит

Според спекулациите, Apple най-вероятно ще пусне ко-брандирана кредитна карта тази пролет, съвместно с Goldman Sachs, но това може би няма да окаже сериозно влияние върху финансовите й резултати, твърдят в бележките си към инвеститорите анализатори от Bernstein. Преценката им се основава на успеха на Apple Pay, която е другата инициатива на гиганта в сферата на плащанията.

Всъщност платежната услуга е широко разпространена, но носи само няколко стотин милиона долара годишно, което въпреки, че звучи много, е само малка част от приходите на компанията, измерващи се в стотици милиарди. Анализаторите посочват още, че една кредитна карта, съсредоточена върху интеграцията с екосистемата на Apple, няма да е голяма сделка, но е достатъчна, за да доведе до по-голямо приемане. Слуховете за бъдещата карта бяха изнесени миналата седмица от The Wall Street Journal, а фокусът в нея ще е интеграцията с Wallet, която ще предложи подобрена функционалност за проследяване на разходите и бонусите.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *