Конкурсът „Perfection Redesigned” събира оригинални дизайнерски идеи

Finlandia Vodka предизвиква всички хора с творческо мислене да преоткрият новия дизайн на нейната бутилка.

Дизайнът на новата бутилка Finlandia е създаден, за да провокира креативността на потребителите да измислят различни идеи за последваща употреба.

Това е и основното предизвикателство, което Finlandia Vodka отправя в конкурса „Perfection Redesigned”.

Измисли как по най-оригинален начин новата бутилка на водка Finlandia може да се превърне в неизменна част от домашния интериор или офиса – като ваза за цветя, водна гарафа, лампа, част от мебел, елемент от стенно пано и каквото друго ти хрумне.

Всеки, който приема това предизвикателство, може да изпрати визуализациите на до три свои идеи на адрес perfection.redesigned@gmail.com до 20 септември (включително).

Един от изпратените проекти ще бъде избран за победител от тричленно жури в състав: доц. Станко Войков – ръководител на специалността „Индустриален дизайн“ в НХА, доц. Мирослав Богданов – ръководител на „Рекламен дизайн“ в НХА и доц. д-р арх. Калин Тихолов – ръководител на Катедра „Архитектурен дизайн и интериор“ в УАСГ.

Проектите, допуснати за участие в конкурса, ще бъдат изложени на официалното събитие за представянето на новия дизайн на Finlandia Vodka в България.

Наградата за победителя е 1000 лева и той ще бъде обявен в присъствието на всички гости, медии, известни личности и партньори по време на официалното събитие.

Пълните условия на конкурса са публикувани на адрес www.apraagency.com/uslovia.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *