Срочните договори, предлагани от Мобилтел от 5 април, няма да включват клауза за автоматично подновяване при изтичане на първоначалния срок.
Промяната ще бъде въведена за всички нови договори за услуги, предлагани от компанията.
Отпадането на клаузата означава, че след изтичане на срока, договорът става безсрочен при същите условия, при които е подписан.
Това стана ясно след среща между изпълнителния директор на Мобилтел Андреас Майерхофер и председателя на Комисията за защита на потребителите Дамян Лазаров, която се състоя днес. Двамата ръководители обсъдиха условията, в които компанията оперира и взаимоотношенията й с потребителите.
По време на срещата Андреас Майерхофер подчерта усилията на Мобилтел за осигуряване на по-ефективна обратна връзка и предоставянето на най-широка гама от възможности за достъп на клиентите до компанията.
„Клиентът е в нашия фокус и ние ще докажем това и тази година”, увери изпълнителният директор на Мобилтел. Той изтъкна, че основната цел на компанията през тази година ще бъде индивидуалният подход към всеки един клиент според неговите потребности и изисквания. „Аз също съм клиент за всички останали сфери от обслужването и съм наясно колко е важен индивидуалният подход към потребителите.”
На срещата беше обсъдена и предстоящата промяна на Закона за електронни съобщения, касаеща автоматичното подновяване на настоящите договори.
„Всички оператори дадоха своето публично съгласие за отпадането на тази клауза от договорите, но решението трябва да стане със законова промяна, за да се гарантира равнопоставеността на операторите”, сподели г-н Майерхофер.