GLOBUL подкрепя интернет портала „Мама, татко и аз“ и стартиращата през него информационна кампания под мотото „Грижа за здравето онлайн“, благодарение на която потребителите ще могат да получават здравни съвети от утвърдени специалисти.
Порталът е първият в България, който дава възможност за директна онлайн комуникация между лекар и пациент и предлага достъп до качествена информация по най-актуалните здравни теми.
Проектът бе представен на официална пресконференция днес, която събра експерти и водещи специалисти от сферата на здравеопазването у нас.
Интернет порталът www.mamatatkoiaz.bg съдържа авторски статии, новини, полезни съвети и интервюта на здравна тематика в няколко основни области: бременност и раждане, сърдечно-съдови заболявания, онкология, сексуално здраве, репродуктивни проблеми, грижа за децата и др. Информацията е разделена в отделни секции, като всяка седмица на фокус в сайта е различна тема.
След регистрация в портала, потребителите имат възможност да задават своите въпроси в секция „Съвети на специалиста“ и да получават индивидуални консултации от доказани професионалисти. Комуникацията между лекар и пациент се осъществява чрез изпращане на персонални съобщения, като общуването е напълно конфиденциално. Всяко запитване се разглежда в рамките на 24 часа, а в случай, че не се отнася до избрания специалист или се налагат допълнителни изследвания, потребителят бива насочван към подходящ лекар или лаборатория в страната.
Във форума на сайта потребителите могат да обсъждат темите, които ги интересуват, както и да обменят мнения.
Екипът специалисти в „Мама, татко и аз“ включва водещи имена от здравната сфера, които притежават богат практически опит и знания в съответната област.
Основната цел на проекта е да предостави качествена информация, свързана със семейното здраве, а също така да осигури на повече хора в страната достъп до здравни услуги през интернет.
Сред основните партньори на портала са здравни заведения като Университетска АГ Болница „Майчин Дом“, ВМА – гр. София, СБАЛ „Св. Екатерина“, МБАЛ „Токуда Болница София“, Втора САГБАЛ „Шейново“ и др.
„Застанахме зад този проект, тъй като вярваме, че той може реално да подобри качеството ни на живот и да помогне на повече българи да получат компетентна здравна помощ в интернет. В мрежата можем да открием изобилие от информация на здравна тематика, но източниците често са толкова много, че не знаем на кой от тях да се доверим. Порталът „Мама, татко и аз“ е първият по рода си, който дава възможност на потребителите лично да се консултират с водещи здравни специалисти, както и да получат точна и надеждна информация по въпросите, които ги вълнуват.“ – коментира г-н Ясен Гуев, директор „Корпоративна политика“ в GLOBUL.
„Щастлив съм, че съм част от тази инициатива, която е подкрепена от компания като GLOBUL и водещи медицински специалисти. Основната цел на кампанията е да допринесе за повишаване на здравния статус на българите. Порталът е създаден с идеята да даде на потребителите възможност да се възползват от качествени здравни услуги в интернет, спестявайки време и средства. Надяваме се, че порталът „Мама, татко и аз“ ще помогне за подобряването на здравната култура в страната и превенцията на редица заболявания.“ – заяви по време на конференцията изпълнителният директор на Първа АГ болница „Св. София“ д-р Иван Костов.
Организаторите предвиждат и създаването на партньорска мрежа от медицински лаборатории в цялата страна. Така потребителите на портала ще имат възможност по всяко време да получат компетентно мнение от експерти относно резултатите от индивидуалните им изследвания.
Подкрепата на GLOBUL за здравния портал „Мама, татко и аз“ е част от дългосрочния ангажимент на оператора към подобряване на икономическото и обществено развитие в страната. Като социално отговорна компания, GLOBUL разработва и подкрепя значими проекти, насочени към опазването на околната среда, подобряването на пътната безопасност, обучението на млади таланти, осигуряването на равен достъп и др.
През 2011 г. по повод десетата си годишнина, GLOBUL дари десет линейки на центрове за спешна медицинска помощ в различни градове в България. Общата стойност на линейките е над 850000 лв., като това е най-голямото единично дарение, правено от фирма след 1989 година.