Интернет сайт предлага пътна помощ

С увеличаването в броя на леките автомобили в България пътна помощ също става една все по-търсена услуга у нас. А тенденцията през последните месеци е все по-често този тип услуги да се търсят и по интернет. Така глобалната мрежа, която вече се налага като предпочитан канал за поръчка на почивки, храна, дрехи и техника, вече започват да се превръща и в инструмент за избор на услуги с по-спешен характер.

Причината за този тренд, според запознати от бранша е, че все по-често мобилното интернет покритие е достъпно дори на отдалечени извънградски локации, в които нашият автомобил може да се повреди и да се нуждаем от услугите на пътна помощ.

От друга страна колкото и да са важни този тип услуги, повечето шофьори рядко се сещат за тях преди да е възникнал проблем и съответно не си пазят записани номерата на фирма, предлагаща пътна помощ. Затова и откриването им при бърза проверка в нета през мобилния телефон е все по-практично.

„Услугите за пътна помощ са важен елемент от модерната транспротна инфраструктура и затова не е учудващо, че интересът към тях се увеличава“ – посочват от портала пътна помощ24.com, който е специализиран в този сегмент – „През последните години ние отчитаме устойчив ръст на дейността си. Това от своя страна на стимулира да модернизираме нашите услуги и да бъдем все по-иновативни, в съответствие с търсенето от страна на българските шофьори.“

Според представители на сайта, услугите в сферата на пътната помощ ще стават все по-популярни в глобалната мрежа и постепенно тяхната поръчка постепенно ще се автоматизира. Друга важна тенденция е, че все повече млади шофьори ще търсят подобни услуги, което допълнително ще увеличи посещенията на интернет сайтове, специализирани в областта.

Увеличаването на броя на шофьорите – жени пък от своя страна също допринася за търсенето на услуги в сферата на пътна помощ. Представителките на нежния пол най-често са внимателни шофьори, но когато е на лице авария или повреда, те по-рядко се наемат да оправят своя автомобил сами и са по-склонни да търсят услугите на специалисти в областта.

По този начин демографските промени и появата на все повече шофьори сред младежите и сред нежния пол постепенно влияят и на развитието на бранша. „Като цяло се наблюдават известни промени в нагласите на българските шофьори. Ако допреди години повечето от тях предпочитаха сами да ремонтират своите леки коли, разбираха малко или много от темата и се занимаваха активно със своите автомобили, то днес все повече българи предпочитат да оставят тази работа на професионалистите“ – споделят запознати с тази област.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *