Илияна Геошева, маркетинг мениджър на Luxoft България, пое ръководството на маркетинг отделите на компанията в Централна Европа. Позицията е ключова за комуникацията в тези държави от мрежата на Luxoft, лидер в разработката на софтуер и предоставяне на цялостни ИТ решения. Компанията обслужва предимно големи международни корпорации. Като ръководител на маркетинг отделите в Централна Европа основните дейности на Геошева ще са за employer branding в Полша и Румъния, включително планиране и координация на дейности по комуникиране на корпоративната култура на Luxoft към служителите.
Като маркетинг мениджър за България Илияна Геошева е в компанията от откриването на развойния център в София в началото на 2014 г. Тя има над 12-годишен професионален опит в сферата на маркетинга. Реализирала е цялостни маркетингови проекти за брандове като Converse, Nike, UGG, Juicy Couture и Folli Follie. Работила е по изготвяне на програма за лоялни клиенти за търговски компании.