Изкуствен интелект ще помага за отговаряне на личните съобщения в LinkedIn

LinkedIn пуска нова функция за умни отговори на лични съобщения. Те ще се генерират чрез помощта на изкуствен интелект, съобщава TechCrunch.

За сега функцията ще работи само на английски език. Тя ще е активна както през мобилното приложение на LinkedIn, така и през сайта. Функцията ще е активирана по подразбиране, но потребителите могат да я изключат, ако желаят.

Изкуственият интелект сканира съобщенията и контекста им. След това предлагат подходящи кратки отговори. Идеята е, че по този начин потребителят ще си спести време и усилия да пише стандартни отговори, които ще са на един клик разстояние във всеки един момент.

Освен това готовите отговори ще могат да се редактират. Така потребителят може да ги донагласи според контекста или да добави още текст, ако това е необходимо.

Освен за практичност, LinkedIn вижда новата функция и като основа за по-големите амбиции на социалната бизнес мрежа с изкуствения интелект. Тя иска той да е важна част от нейната структура занапред и да подобри не само съобщенията, но цялостната работа с платформата.

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *