post

През последните години ставаме свидетели на честото създаване на нови AI инструменти, насочени към автоматизацията на задачи. Малко от тях обаче могат да грабнат вниманието както с функционалността, така и с формата си. Типичен промер в това отношение е стартъпът Artisan, който се фокусира върху интегрирането на изкуствен интелект в човешките екипи, предлагайки им гъвкава подкрепа под формата на многофункционален асистент с човешко лице. Наречен Ava, този асистент може да промени не само продажбите, а и много други сфери.

Той е специализиран в управлението на специфични сейлс задачи, които обикновено изискват много часове ръчен труд. С достъп до над 300 милиона B2B контакти и данни от десетки източници, Ava може да намира, проучва и контактва потенциални клиенти с персонализирани съобщения, изпратени по имейл и през LinkedIn. По този начин асистентът има потенциала значително да увеличи клиентите, както и да оптимизира продажбените дейности.

Джаспар Кармайкъл-Джак, основател и изпълнителен директор на Artisan, твърди, че Ava може да генерира по 50 потенциални клиенти всеки ден. 23-годишният предприемач отбелязва още, че има огромно търсене на такъв тип инструменти на пазара, но не възнамерява да се спре само на един.

“Ava е малка част от това, което нашият окончателен продукт трябва да бъде” – добавя той и обявява, че целта му е бъдещите AI агенти да могат да упражняват цели професии, а не да изпълняват отделни задачи.

Събраните средства в предварителния кръг на финансиране, които възлизат на 11.5 млн. долара, ще бъдат използвани за разширяване възможностите на Ava. Компанията планира да пусне на пазара и нови асистенти – маркетинг артистът Лукас и асистентът за обслужване на клиенти Илайджа.

Според основателя на Artisan, на пазара има твърде много SaaS продукти, които са скъпи, несъвместими и принуждават потребителите да превключват между бази данни или ръчно да въвеждат данни. Ava консолидира всички необходими инструменти и автоматизира изграждането на списъци с контакти, проверката на данни и актуализирането CRM системите.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *