За първи път българската публика ще има възможност да научи повече за играта Phoenix Point, сочена за наследник на култовата класика от 90-те – X-COM, в рамките на деветото издание на Game Dev Summit Monthly (25-ти Октомври от 19:00ч., в столичния клуб Culture Beat. Специален гост събитието, осъществяващо се с подкрепата на Playwing, Haemimont Games и ESL България, ще бъде арт директора на Snapshot Games – Борислав Богданов, който ще разкаже за артистичните предизвикателствата, пред които се изправя студиото при създаване на играта. В деветото издание на Game Dev Summit Monthly ще се включат още Джулиан Голъп, създател на Phoenix Point, както и Гергана Грънчарова от Incineration Productions JSC.
Кариерата на Борислав Богданов стартира в Ubisoft през 2007, където работи по множество проекти, между които Ghost Recon: Shadow Wars, Assassin’s Creed: Liberation, Assassin’s Creed IV: Black Flag и Assassin’s Creed: Rogue. През 2014 г. професионалният му път тръгва в друга посока и Борислав става част от екипа на Snapshot Games. Той ще говори за спецификите на играта и ще сподели интересни факти около създаването на Phoenix Point.
Джулиан Голъп – изпълнителен директор на Snopshot Games и създател на Phoenix Point, както и на много култови заглавия, между които X-COM, ще се включи в Game Dev Summit Monthly със специално видео интервю.
Във втората част на Game Dev Summit Monthly се включва Гергана Грънчарова, изпълнителен директор на едно от най-прогресивните инди студиа в България – Incineration Productions JSC. Гергана, която има зад гърба си няколко успешни проекта, между които LeadersPlay – игровизирани дигитални продукти и офлайн обучения за деца и младежи в сферата на предприемачеството, ще разкаже за дългия път от “пейка в парка до бизнес сграда с гледка към Витоша” и как може да успее една независима компания, в конкурентната game dev индустрия!
Събитието е с вход свободен, но изисква регистрация на: https://goo.gl/grVBLq