Компанията получава отличието, според гласуване на потребителите, за четвърта поредна година
A1 България е бранд №1 у нас в сектор „Телекомуникации и интернет“. Това показват резултатите от единствената по рода си потребителска класация у нас – „Любимите марки“. Това е четвърто поредно отличие за компанията и общо девето в цялата история на надпреварата.
Тя протече в три кръга, в хода на които потребителите можеха да дадат предпочитанието си за различни компании, работещи на българския пазар. В хода на всички гласувания подкрепата за A1 беше силна и постоянна, като в последния кръг телекомът получи над 4000 гласа и запази близо 10% преднина пред втория в класацията.
„Отличието „Любима марка“ е най-високата оценка за работата на всички ни в A1. Най-високата, защото е дадена от хиляди потребители, които познават и използват нашите услуги на всекидневна база. Да си победител в подобна класация за поредна година също така задължава: трябва да надскочиш постигнатото по-рано – макар да е било най-доброто в България. Именно това и правим – с нашата призната от потребителите 5G ULTRA мрежа, но и с богатата гама от ICT услуги, с които сме в помощ на бизнеса“, коментира директорът „Корпоративни комуникации“ в A1 България Илияна Захариева.
Общо близо 45 000 души се включиха в гласуванията, които бяха в 43 категории.