Журито на кампанията избра десетте потребители, които ще получат нов телевизор и ще направят тестове в домашна атмосфера.
Днес започва вторият етап на националната потребителска кампания за тестване на телевизори Philips в България, организирана от TP Vision. През юли месец близо 1800 кандидати от цялата страна изпратиха свои лични представяния, с които мотивираха желанието си за участие. Журито на кампанията имаше трудната задача да избере десет от всички хиляди желаещи, които ще получат възможността да тестват новите смарт телевизори Philips за 2017 година. Техните имена са Петър Адамов от Разлог, Благовест Николов от София, Светлин Берков от София, Кристиян Койнов от София, Румен Василев от София, Стоян Петров от Бургас, Ива Миховска от Асеновград, Милен Младенов от София, Радина Калайджиева от Пловдив и Ивайло Велков също от Пловдив. Видео материалите, с които се представиха десетимата избрани за участие, впечатлиха журито и те ще са сред първите, които ще изпробват атрактивните модели Philips. Тестването от потребителите ще става в домашни условия през август месец, като от участниците се изисква да запишат авторски видео ревюта, които в последствие ще бъдат качени в сайта на кампанията testvai.tv. Моделите за тест от серии 6000 и 7000 са 43PUS6412, 49PUS7502, 43PUS6262, 49PUS6482. Допълнителна информация за самата кампания е налична на сайта www.testvai.tv.
За TP Vision
TP Vision е водеща компания в света на визуалните дигитални развлечения. Тя се фокусира върху разработването, производството и търговията на телевизори Philips в Европа, Русия, Близкия Изток, Бразилия, Аржентина, Уругвай, Парагвай и определени страни в Тихоокеанска Азия. Ние правим това чрез обединяването на дългогодишната традиция и опит в дизайна и иновациите на Philips с безупречните оперативни процеси, гъвкавост и бързина на TPV технологията.
Комбинирайки тези силни страни, предлагаме висококачествени телевизори на пазара: интелигентни и лесни за употреба с изискан стил. Вярваме в създаването на продукти, които осигуряват пълноценно телевизионно изживяване на потребителите. С телевизорите Philips TP Vision е глобален лидер на пазара. TP Vision е ексклузивният лицензоносител на марката телевизори Philips за изброените по-горе континенти. Телевизионната компания е 100 % собственост на TPV, водещият световен производител на монитори и LCD TV. Групата на TPV е била в състояние да управлява растежа си през годините, като базира своите икономии от мащаба и основните компетенции в R&D, производството, логистичната ефективност и качество. За TP Vision работят близо 2000 души в различни държави по света.