Чистата загуба на Юбър (Uber) се е увеличила със 177 милиона долара през третото тримесечие, тъй като компанията за транспорт, организиран чрез мобилно приложение, продължава да инвестира сериозно преди планираното първично публично предлагане (ППП) догодина, предаде Асошиейтед прес.
Фирмата от Сан Франциско е изгубила малко над 1 милион долара в периода юли-септември спрямо загуба от 891 милиона през второто тримесечие. Макар компанията все още да изпитва затруднения да печели, броят на пътниците и приходите й растат, макар и по-бавно, отколкото през предишните тримесечия.
Приходите са се увеличили с 5,4 процента спрямо второто тримесечие до 2,95 милиарда долара.
Растежът на показателя обаче е по-бавен спрямо същия период на миналата година, когато приходите на Юбър нараснаха с 38 процента.
Главният финансов директор Нелсън Чай каза, че компанията инвестира в растежа на дейностите си.
Гледайки напред към нашето ППП и след това, ние инвeстираме в бъдещия растеж на платформата ни, включително храни, товари, електрически велосипеди и скутери, посочи той в изявление.
Компанията също така инвестира в пазари с висок потенциал като Индия и Близкия изток се отбелязва още в съобщението.
Частната компания, към която все още няма изисквания да обявява печалбата си, уточни, че има дългосрочен дълг на стойност 4,8 милиарда долара, което е с 1,7 милиарда долара повече спрямо края на 2017 година. Освен това има 1,54 милиарда долара в брой и еквиваленти през отчетния период.