Жените са двойно по-активни от мъжете в социалните мрежи

Британската телекомуникационна компания BT Group е направила анкета сред 2000 потребители за тяхното пристрастие към социалните мрежи. Оказва се, че най-активните потребители на такива уеб услуги, като Facebook и Twitter са жените.

Направеното изследване показва, че повече от половината от представителките на слабия пол редовно общуват в социални мрежи, сред мъжете този показател е 34%, съобщава The Telegraph. 18% от анкетираните жени са заявили, че ако интернет изчезне, те най-много ще съжаляват за социалните мрежи. Само 7% от мъжете са на същото мнение.

Освен това, изследването показва, че 9% от запитаните жени отдават предпочитания на онлайн игрите (срещу 8% от мъжете). Напротив, услугите Flickr, YouTube и Vimeo са по-популярни сред мъжкото население (13% срещу 6%).

Получените данни говорят, че жените по-често използват интернет за търсене на различна информация (адреси на магазини, отстъпки и промоции), а мъжете предпочитат да използват глобалната мрежа за обучение и разширяване на общата си култура.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *