еasyJet разработи мобилно приложение за Apple Watch

Авиокомпанията еasyJet разработи приложение за Apple Watch, което ще бъде активно за старта на дългоочаквания умен часовник на 24 април. В допълнение към неговата точна функционалност за времеизмерване, Apple Watch е проектиран да предлага персонализирани известия на пътниците, като експерти от индустрията вярват, че един от най-вълнуващите аспекти на технологията ще бъде способността да даде на потребителите ключова информация по по-лесен и достъпен начин.

Часовникът ще се свързва безпроблемно с приложението на еasyJet, предоставяйки персонализирана полетна информация и съдържание в реално време, което пътниците най-често проверяват за своите пътувания. Друга от ползите е свързана с бордните карти в Passbook, които ще дадат възможност за бърза и удобна употреба в рамките на летището. Услугата ще бъде достъпна на пет езика след нейния старт.

Друга важна функционалност на Apple Watch ще информира и напомня на пътниците на еasyJet за ключови моменти от пътуването. Това включва информация преди заминаване, детайли за чекиране, актуални нива на местните валутни курсове, метеорологичните условия в съответната дестинация и статуса на полета в реално време – последното базирано на успеха на популярния инструмент на еasyJet за проследяване на полети „Flight Tracker”. Умното устройство дори ще показва на потребителя кога настъпва времето за качване на борда на самолета с удобна функция за обратно броене. Тези полезни известия ще бъдат изпращани директно на Apple Watch и потребителят ще усеща леко почукване при тяхното получаване.

Пасажерите ще имат възможността директно чрез часовника да туитват и постват в Facebook по време на различни етапи от пътуването. Това би могло да включва и отброяването до заминаване, както и споделяне на времето в съответната дестинация.

Приложението на еasyJet, което е бил изтегляно над 11 милиона пъти до момента, дава възможност на клиентите, използващи iOS или Android устройства, да сканират своите паспортни данни чрез мобилните си телефони и това улеснява процеса на чекиране. Апликацията е отличена наскоро с награда “Best Mobile Booking Solution“ на „Mobile Travel § Tourism Awards“ 2014, „Best B2C App“ на “MOMA Awards” (Marketing on Mobile Awards) през миналата година и шортлистнато на тазгодишния Световен мобилен конгрес в Барселона.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *