Електронната търговия в България се увеличава средно с 23% на година

Онлайн търговията нараства със средно 23% на година през последните 5 години. По данни на Ecommerce Europe 1,1 млн. са потребителите, които пазаруват онлайн в България или това са 19% от населението над 15-годишна възраст. Средната сума, която един потребител отделя за онлайн покупки на година, е 262 евро, като самолетните билети и настанявания и пакетните туристически пътувания са най-популярните групи услуги, поръчвани онлайн.

Tова стана ясно по време на семинар, на който беше представено първото цялостно решение за онлайн магазини в България. Програмата е разработена от СИБАНК в партньорство с едни от най-утвърдените имена в областта на дигиталните технологии – SoftUni Digital, СуперХостинг.БГ и STENIK.

Най-популярните продуктови групи, поръчвани онлайн, са дрехи, ИТ продукти, забавления, обувки и лайфстайл продукти. Много млади предприемачи искат да се възползват от възможностите на електронната търговия, но нямат нужната професионална експертиза и опит. Затова създателите на eStore Solutions имат за цел да предложат бързо и качествено изграждане на онлайн магазин, съобразен изцяло с индивидуалния проект и специфичните изисквания на всеки клиент.

Те обясняват, че уникалното за българския пазар решение е подходящо както за предприемачи, които вече се занимават с електронна търговия и искат да увеличат продажбите си, така и за такива, които тепърва искат да стартират свой собствен бизнес онлайн. Пакетното решение е с повече от 20% по-изгодно от това услугите им да се купят поотделно.

Много млади предприемачи искат да се възползват от възможностите на електронната търговия, но нямат нужната професионална експертиза и опит. Решение за това може да бъде онлайн магазин, който е съобразен изцяло с индивидуалния проект и специфичните изисквания на всеки клиент, но при условие, че дигиталните продажби се извършват със сигурно и надеждно платежно средство за електронен магазин, обясняват от банката.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *