Един от най-забележителните експерименти на Adobe през тази година може да помогне в борбата с дезинформацията и да гарантира, че творците получават признание за работата си, независимо къде се появява тя онлайн или офлайн. Обявен по време на сегмента „Sneaks“ на Adobe Max, проектът „Know How“ е инструмент в процес на разработка, който може да свърже собствеността върху изображение или видеоклип във всяка онлайн платформа и множество реални повърхности като плакати, чаши и текстил.
Проектът „Know How“ се основава на технологията на Adobe за удостоверения за съдържание, която прилага цифров етикет, за да проследи къде е публикувано дадено съдържание, кой го притежава и дали/как е било манипулирано. При условие че към дадено изображение или видеоклип са приложени Content Credentials, инструментът може да помогне на създателите да установят собствеността върху своето съдържание, дори ако метаданните за удостоверяване са били премахнати.
Това би могло да реши множество проблеми, с които се сблъскват художниците, свързани с начина на защита на техните произведения. Често срещан проблем е изкуството и дизайнът да се публикуват в онлайн платформи като Pinterest и X, без да се посочва оригиналният създател, като по този начин се ограничават ползите от подобно излагане. Know How осигурява ново ниво на защита, което е трудно за заобикаляне.
Инструментът предоставя и други предимства – ако дадено видео е било изрязано или извадено от контекста, Know How може да извлече оригиналното видео в пълен обем в състоянието, в което е било публикувано за първи път.