През 2017 г. YTONG избра за посланик на марката Драго Симеонов, водещ на „Следобедния блок“ по Дарик радио и предаването „Дом за всеки“ по Нова ТВ. Основната цел на партньорството е да разкрие предимствата на продуктите YTONG пред всички масово предлагани на пазара зидарски материали. Сред акцентите на кампанията са топлоизолационното предимство на клетъчния бетон YTONG, осигуряващо на сградата защита от ниски и високи външни температури, както и висока устойчивост при взаимодействие с вода. Друго отличително качество е свойството му да намалява естествения радиационен фон на сградите, правейки го подходящ за изграждане на болници, детски градини, учебни заведения и „зелени“ сгради.
Всички посетители на пролетното издание на Стройко 2000 – най-голямото специализирано търговско изложение за архитектура, строителство и обзавеждане в България – ще имат възможността да се допитат до експертите по строителни материали YTONG и MULTIPOR. На 31 март и 1 април инж. Бойко Пенев и инж. Васил Манов, продуктови мениджъри в „Ксела България“, ще са на разположение на посетителите, за да им дадат най-добрите решения за техните проекти. Експертите ще представят качествата на продуктите, изработени в съответствие с най-съвременните технически познания. Целта е да бъде предоставена полезна информация на всички участници в инвестиционния процес относно възможностите на продуктите YTONG и MULTIPOR, както и основните правила за използването им в строителството. Освен това всички посетители ще имат възможността да участват в томбола и да спечелят голяма награда – продукти на „КСЕЛА България“ на стойност 1000 лв.
„Във всеки продукт с марката YTONG нашият екип влага своите знания, опит и лична отговорност. Ние търсим нови измерения на качество в областта на зиданите конструкции и придаваме смисъл на думите: екология, устойчивост, енергийна ефективност и комфорт на обитаване“, заяви инж. Йенс Тиерфелдер, изпълнителен директор на „Ксела България“, чиито продукти YTONG и MULTIPOR са сред най-добрите материали за строителство и изолация.