До 10 години графиката ще бъде неразличима от действителността

Директорът по визуални ефекти в Industrial Light Magic Ким Лайбръри прогнозира, че до 10 години графиката в игрите няма да се различава от действителността. В интервю той е обсъдил въпроса как графиката ще се развива и докъде ще стигне в перспектива.

ILM работи с LucasArts над Star Wars 1313 и макар в този проект да не е достигнат фотореализъм, целта е да се създаде игра с високо ниво на кинематографичност благодарение на използването на по-съвършени технологии за движение и глас.

За сегашното състояние на компютърната графика Ким Лайбръри казва, че като се имат предвид тенденциите за развитие, в перспектива ще е трудно да се направи разлика между интерактивната визуализация в реално време и анимационния филм или даже филм с актьори.

Лайбръри отбелязва, че сега игрите достигат нивото на анимационните филми от преди 7-8 години, но след 10-на години ще е невъзможно да се различат от реалността. С други думи, след 10 години нивото на графиката в игрите ще се сравнява с компютърната анимация в киното и даже ще отиде още по-далеч.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *