Доставките на смартфони Huawei са се увеличили с 21.6% на годишна база през първото тримесечие на 2017 година

Подразделението за мобилни устройства на компанията Consumer Business Group реализира силен старт на годината с ръст на продажбите от над 50% в 52 страни

Huawei Consumer Business Group обяви, че през първото тримесечие на 2017 година е реализирала 34.55 милиона продажби на смартфони, което е ръст на годишна база от 21.6%. Според данни на IDC, глобалният пазарен дял на смартфони на Huawei е нараснал до 9.8%, консолидирайки позицията на компанията в топ 3 на доставчиците на смартфони в света.

През първото тримесечие Huawei е постигнала пробив в много държави. Доставките на смартфони са нараснали с над 50% в 52 страни на годишна база, 32 от които са с ръст от над 100%. В Китай и Европа доставките на смартфони на Huawei поддържат стабилен ръст съответно от 20% и 15%. Междувременно, в Югоизточна Азия и Южния Пасифик доставките се увеличават с над 70%.

Huawei Mate 9Освен това е постигнат значителен ръст в сегмента на смартфоните от висок клас, подсилен от световните продажби на HUAWEI P9 и HUAWEI Mate 9, което допълнително демонстрира засиленото влияние на Huawei като глобална марка от висок клас. През първото тримесечие делът на средния и висок клас смартфони (апарати с цена над $300) се е увеличил с 11% спрямо същия период на миналата година.

Според GfK на глобалния пазар за висок клас устройства на цена от 500 долара и повече, Huawei заема 9,7% пазарен дял през февруари 2017 г., достигайки 10% в 9 страни, сред които Китай, Испания, Италия, Тайланд, Малайзия, Южна Африка, Полша и други ключови пазари.

Най-новата флагман серия HUAWEI P10, която вече е налична на над 30 пазара след лансирането й на 26 февруари 2017 г., придобива огромна популярност сред потребителите по света, благодарение на изключителните възможности в областта на фотографията. Huawei Consumer Business Group Q1 2017 Business Performance

Huawei също така променя продажбите на глобалния пазар на таблети. Този бизнес на компанията е нараснал значително както в корпоративните, така и в потребителските общности, като продажбите са нараснали с над 70% на годишна база.

“Благодарение на нарастващото глобално признание на продуктите и марката Huawei, влиянието на Huawei Consumer Business Group също се засилва като марка за висок клас устройства през първото тримесечие на 2017 г.”, споделя Ричард Ю, главен изпълнителен директор на дивизията Huawei Consumer Business Group. “Гледайки напред, подразделението ни за потребителски устройства ще се фокусира върху подобряване на обслужването на клиентите и засилено присъствие в каналите за продажби, търговията на дребно, изграждането на марката, маркетинга, услугите и други сектори, за проактивно рационализиране на дейностите. Междувременно ще продължим да развиваме продукти и иновации в сферата на изкуствения интелект. Те ще предоставят на потребителите силно изживяване и ще затвърдят ролята на Huawei на лидер в нововъзникващите технологии, същевременно изграждайки компанията като технологичен бранд, обичан от потребителите по целия свят.”

 За Huawei Consumer Business Group

С 16 центъра за проучване и развитие в страни като Германия, Швеция, САЩ, Русия, Индия и Китай, услугите и продуктите на Huawei имат пазарно присъствие в повече от 170 държави, обслужвайки повече от една трета от световното население. Huawei се нарежда на трето място по поръчки на мобилни телефони за 2014 г. Като една от трите бизнес групи на Huawei, Huawei Consumer BG предлага мобилни телефони, високоскоростни мобилни устройства, домашни устройства и облачни услуги. Глобалната мрежа на Huawei се гради на 20 години опит в телеком индустрията и е посветена на това да предоставя последните технологични развития на потребителите по света.

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *