С развитието на електронната търговия и глобалната икономиката, никога не е било по-важно продуктите ви да пристигат безопасно до крайната си дестинация. Независимо дали опаковате чупливи предмети, или не, клиентите разчитат на вас да предоставите продукти, които пристигат безопасно и в отличен търговски вид, независимо дали ги купуват в магазина, или поръчват онлайн с доставка до адрес.
За съжаление не са малко бизнесите, които все още подценяват значението на правилната опаковка за техните стоки. Както малките, така и по-големите бизнеси ще претърпят загуби, когато проблемите с опаковките разочароват клиентите и да изберат да се насочат към някой от конкурентите им. Затова в тази статия обобщаваме някои от съществените грешки в този процес, заедно с полезни съвети как да ги отстраните.
Избор на неподходяща опаковка
Една от често срещаните грешки, които не малко компании все още редовно допускат, е изпращането на продуктите в неподходяща опаковка. Лесно е да се прехвърли вината на невнимателните служители от куриерската или транспортната фирма, но истината е, че като собственици на бизнес, вие трябва да предвидите такива инциденти и да направите всичко възможно, за да ги избегнете.
Особено, когато говорим за стоки, които лесно могат да бъдат повредени при транспортиране, задължително е да изберете точната опаковка. Тя трябва да е достатъчно стабилна и здрава, за да защити продукта вътре и да устои на външните влияния.
Още един важен аспект, на който да обърнете внимание, е размерът на кутията, в която ще изпратите продуктите. Той не бива да е твърде голям, тъй като това означава, че предметите ще могат да се движат свободно, което увеличава риска от повреда. Дори и да запълните пространството с допълнителни опаковъчни материали, това означава по-високи разходи за опаковане и транспортиране. Затова е добре да изберете точен размер, а ако предлагате различни продукти, да разполагате с няколко различни размера опаковки.
Неподходящ подбор на опаковъчните материали
Освен изборът на самата опаковка, в която ще бъдат транспортирани стоките, не по-малко важен е и изборът на подходящи опаковъчни материали. Тяхната задача е да осигурят допълнителна защита на продуктите и да ги запазят в първоначалния им вид, в който ще очаква да ги получи и клиентът.
За чупливи и крехки продукти, добър вариант е използването на аеропласт (фолио с въздушни балончета), което може да бъде обвито в един или няколко слоя около продукта, в зависимост от нивото на защита, от което се нуждаете.
Още един малък, но съществен детайл, е изборът на опаковъчно тиксо. На пръв поглед изглежда сякаш няма разлика между различните видове тиксо – все пак всяко тиксо има лепило, значи би трябвало да свърши работа, нали? Истината е, че това не е точно така и че изборът на тиксо е важен, за да сте сигурни, че опаковката няма да наруши своята цялост, да се отвори и продуктите да бъдат повредени.
По всяка вероятност сте се уверили колко е важно да заложите на подходящи материали за опаковане. Ако се чудите къде да откриете качествени материали за опаковане, посетете https://rbplast.bg/.
RB Plast е българска компания с 25 годишен опит в производството на полиетиленови фолиа, опаковки и торби. В богата им продуктова гама ще откриете висококачествен аеропласт, който ще отговори на високите изисквания на вашия бизнес и ще ви помогне да предпазите своите продукти.
В продуктовото портфолио на компанията ще откриете и опаковъчно тиксо основата на естествен и изкуствен каучук от качествени европейски производители, което гарантира висока устойчивост на залепване дори при различни външни условия.