За трета поредна година GLOBUL стартира комуникационна кампания за онлайн безопасност, която има за цел да повиши информираността на обществото относно правилното и безопасно използване на новите технологии и интернет от децата и младите хора.
Кампанията започва на Международния ден за безопасен интернет – 8-ми февруари.
Инициативата на GLOBUL тази година протича под мотото: „Не всеки в интернет ти е приятел”.
Като част от кампанията, в Деня за безопасен интернет GLOBUL ще изпрати на младите си клиенти SMS със съвет да бъдат внимателни докато сърфират в мрежата, тъй като неразумното поведение в интернет може да доведе до негативни последици в реалния живот.
Единствено днес всички български потребители на Facebook имат възможност да видят специално видео с информация за безопасността в интернет, което се появява на заглавната страница на социалната мрежа.
Чрез тази интерактивна форма на комуникация, GLOBUL напомня на интернет потребителите да бъдат предпазливи при общуването и споделянето на лична информация онлайн.
Практически съвети за онлайн безопасност и предпазване на децата и тийнейджърите от вредно съдържание в световната мрежа са достъпни в секция „GLOBUL за обществото” на официалната страница на компанията в интернет – www.globul.bg.
Тазгодишната инициатива е поредната стъпка, която GLOBUL предприема по отношение на превенцията на децата и младежите в интернет пространството в сътрудничество с Националния център за безопасен интернет.
Като член на Обществения съвет за безопасен интернет, GLOBUL насърчава отговорната и разумна употреба на новите технологии и интернет.
Комуникационната кампания на оператора има за цел да образова както децата, така и техните родители, за да им осигури по-сигурно и безопасно общуване в онлайн пространството.
С цел превенция на децата от неподходящо съдържание онлайн, GLOBUL разработи също така лесни за използване приложения за родителски контрол. Мобилното съдържание, предлагано от оператора, е специално обозначено за възрастта, за която е подходящо. Родителите имат възможност да забранят достъпа до секциите, неподходящи за лица под 18 години, като използват парола, която могат да въведат на мобилните телефони на своите деца.