Дистрибуторите на AMD ще бъдат включени в AMD Fusion Partner Program

Днес на форума Canalys Channels Forum в Барселона AMD отбеляза първата годишнина на своята AMD Fusion Partner Program с въвеждането на специален раздел за дистрибуторите.

Разширената програма ще осигури достъп на партньорите-дистрибутори на компанията до всички предимства в рамките на Fusion Partner Program за да им помогне да ускорят продажбите на AMD-базирани решения.

Производителят също така обяви и AMD Rewards Program, която създава допълнителни стимули базирани на продажбите, за да усили техния ръст в канала.

„Учудващо е да разберем колко далеч сме стигнали за такова кратко време,” каза Дейвид Кениън, корпоративен вицепрезидент Worldwide Channel Marketing, AMD. „Разширявайки AMD Fusion Partner Program към всички партньори-дистрибутори, AMD с гордост ще им предложи важна информация, мотивация, поддръжка и стимули за да ги подпомогне в успешното развитие на бизнеса в днешните пазарни условия.”

AMD Fusion партньорска програма за дистрибутори

Дистрибуторската „писта” в AMD Fusion Partner Program е отворена за партньори в канала с дистрибуторски бизнес модел, включвайки под-дистрибутори, доставчици, мастер-дистрибутори, преки дистрибутори и други.

Този раздел покрива партньорите, които дистрибутират всички AMD продукти и платформи като централни процесори, графични процесори, клиентски и сървърни системи и работни станции. С AMD Fusion партньорската програма, дистрибуторите ще се възползват от:

– промоции, предимства и поддръжка, за да могат да предоставят повече стойност на своите клиенти

– достъп до програми за генериране на търсене

– обучения и средства за подпомагане на партньорите да изграждат квалифицирани екипи, с което допълнително да подпомогнат продажбите

– преструктуриране на инвестициите в избрани AMD партньори за да подсили търсенето от страна на техните клиенти чрез програмата за стимули AMD Rewards Program

AMD Rewards Program

Програмата за стимули AMD Rewards Program е глобално онлайн средство, насочено към повишаване на ръста на продажбите в канала, изграждане на лоялност у партньорите и създаване на търсене за AMD решения във всички продуктови категории.

Включването в нея е само с покана, като тя осигурява достъп до нови ресурси, средства и поддръжка за усилване на партньорските взаимоотношения с AMD, с достъп до стимули на индивидуално и партньорско ниво.

Партньорският портал AMD Fusion е с обновен дизайн и ще служи като ключово средство за AMD Rewards Program. Той ще представлява едно централно място, където всички партньори включени в програмата AMD Fusion ще могат да достигат практически до всичко необходимо за по-ефективно маркетиране и продажба на AMD продукти.

През следващите две тримесечия AMD планира да въведе на етапи тази схема за стимули, като процесът стартира от днес с пилотни програми в Канада, САЩ и Бразилия

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *