Предлагането на персонализирани услуги и съдържание е тенденцията, която ще отличи най-добрите и най-успешните продукти през следващите няколко години. Джон Гарджуло, Ръководител „Продуктов маркетинг“ в Airbnb, определя това като една от актуалните теми, които ще бъдат дискутирани в рамките на конференцията DigitalK 2018. Събитието, което ще събере близо 40 световни специалисти в областта на дигиталните технологии и бизнес иновации, ще се проведе на 31 май и 1 юни в София и се организира от Капитал, LAUNCHHUB и NEVEQ.
“Изглежда, че времето на персонализираните услуги най-накрая е тук, въпреки че последните новини около Facebook усложняват нещата. Навлизаме в ера, в която да показваш едно и също съдържание на всички е архаичен метод, но междувременно чувствителността около темата лични данни е изключително изострена. Компаниите и агенциите, които намерят баланса между двете, ще пожънат успех”, споделя Джон Гарджуло.
Джон Гарджуло е ръководител “Продуктов маркетинг” в Airbnb, където работи от близо две години. Преди това Джон e заемал длъжността старши заместник-президент в технологичната компания BlueStacks. Airbnb наскоро отбеляза своята десета годишнина и само за една декада компанията да еволюира до най-голямата платформа за отдаване на имоти под наем. С пускането на последните иновативни продукти Airbnb Plus, Experiences и луксозния продукт beyond Airbnb, компанията ще промени изживяването на потребителите във всеки елемент от едно пътуване.
Посетителите на DigitalK 2018 ще имат възможност да получат отговори и на други актуални въпроси, свързани с изкуствения интелект, fintech технологиите и най-новите тенденции в комуникационния бизнес. Конференцията ще събере бизнес визионери, сред които Людо Антонов, Pinterest; Макс Аморделузо, Amazon Alexa и Джоел Хюс, IndieGoGo. Сред лекторите са основателят на стартъпа TenX – Джулиан Хосп, чиято технология позволява криптовалутите да се използват като разплащателно средство навсякъде и по всяко време, както и Тин Ханг Лиу, основател и изпълнителен директор на Open Motors, който ще представи автономните коли и бъдещето на градската мобилност.
По традиция DigitalK 2018 ще е домакин и на стартъп състезание, в рамките на което млади предприемачи ще представят идеите си пред международни инвеститори. Финалистите в предизвикателството ще имат възможност да се състезават за парична награда в размер на 10,000 евро.