От началото на септември VIVACOM въвежда най-краткия срок за отговор на жалби на свои клиенти.
Вместо задължителния по закон 30-дневен период, телекомът ще връща отговор на потребителите в рамките на 15 работни дни.
За целта компанията създава нови работни места и наема нови служители, които да обезпечат процеса.
Това решение е част от стратегията на VIVACOM, насочена към потребителя с цел да получи максимално ефективно обслужване и свобода на избор.
Досега VIVACOM:
– остава първият и засега единствен телеком, премахнал клаузата за автоматично подновяване на договорите както за новите, така и за старите си клиенти
– въведе постоянен тестови период за интернет услугите си, който постепенно ще покрие и останалото портфолио на телекома
– осигури над 2000 места в цялата страна с безплатен Wi-Fi достъп до интернет