Двойно по-кратък срок за отговор на жалби въвежда VIVACOM

От началото на септември VIVACOM въвежда най-краткия срок за отговор на жалби на свои клиенти.

Вместо задължителния по закон 30-дневен период, телекомът ще връща отговор на потребителите в рамките на 15 работни дни.

За целта компанията създава нови работни места и наема нови служители, които да обезпечат процеса.

Това решение е част от стратегията на VIVACOM, насочена към потребителя с цел да получи максимално ефективно обслужване и свобода на избор.

Досега VIVACOM:

– остава първият и засега единствен телеком, премахнал клаузата за автоматично подновяване на договорите както за новите, така и за старите си клиенти

– въведе постоянен тестови период за интернет услугите си, който постепенно ще покрие и останалото портфолио на телекома

– осигури над 2000 места в цялата страна с безплатен Wi-Fi достъп до интернет

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *