Телекомуникационният оператор blizoo получи две златни награди от европейския конкурс за нови марки Transform Awards 2011, организиран от водещото списание за корпоративни комуникации, Communicate.
На церемония в Лондон в края на миналата седмица blizoo и консултантът по ребрандирането Siegel+Gale бяха отличени за най-добра смяна на марката след сливане на компании, както и за най-добро ребрандиране на годината в Централна и Източна Европа.
Журито включва 24 специалисти – консултанти и мениджъри в най-големите рекламни и PR компании в света.
„Радваме се, че новата ни марка е оценена като успешна. Искаме тя да бъде нестандартна, привлекателна и симпатична за потребителя. Целта ни е с нас забавлението да бъде максимално близо и достъпно и марката ни трябва да носи същото послание”, каза Васил Щонов, Директор Стратегии и маркетинг на blizoo, който беше в Лондон за награждаването.
blizoo беше създадена през октомври 2009 г. в резултат на сливането на кабелните оператори „КейбълТел” и „Евроком”.
Новата компания, собственост на европейския фонд за дялови инвестиции EQT, носеше името „КейбълТел Евроком” до май 2010 г., когато беше представена новата й марка – blizoo. В основата на идеята й е да бъде изцяло различна по име и характер от всички телеком компании в България.
Според проучвания в края на 2010 г. blizoo e сред четирите най-разпознаваемите марки от потребителите в сектора по-малко от година след създаването си.
Оценяващите кандидатурите в конкурса Transform Awards 2011 са водещи експерти в областта на рекламата, маркетинга и PR, а сред клиентите, за които са работили в професионалната си практика, са компании като IKEA, Barclays, KPMG, Coca-Cola, Deutsche Bank, Mercedes-Benz, General Electric, Visa, Lufthansa, Samsung, BBC, McDonald’s, Starbucks и много други.