Телекомуникационният оператор VIVACOM бе отличен с награда в категорията „Маркетинг, свързан с кауза” за 2011 г. от Българския форум на бизнес лидерите в конкуренция с 65 обществено значими проекта.
Наградата бе връчена от министъра на физическото възпитание и спорта Свилен Нейков в присъствието на президента на Република България Росен Плевнелиев, кмета на София Йорданка Фандъкова и представители на няколко министерства.
Каузата, която донесе престижното отличие на VIVACOM, е дарителската кампания Операция „Жълти стотинки“, която телекомът проведе за втори път през септември 2011 г. в подкрепа на центъра за временно настаняване от семеен тип „Малката къща“, отглеждаща шест изоставени бебета в домашни условия в столичния квартал Княжево.
По време на кампанията всеки можеше да помогне на каузата, като пусне своето ресто в една от хилядите кутии, поставени в магазините на VIVACOM и нейните партньори – Societe Generale Експресбанк, Carrefour, Marcel Toys, Chipolino, Onda, Mr. Bricolage, Jeff, DHL, inmedio, Relay, 1 Minute и Zadrujno.bg.
Операция „Жълти стотинки“ осигури 52000 лв. за функционирането на „Малката къща”, която предоставя алтернатива за временно отглеждане, индивидуална грижа и внимание на изоставени бебета и малки деца. Освен събраните средства, децата получиха още дарения под формата на храни, детски креватчета, памперси и др.