Компанията Dropbox Inc. призна за съществуването на бъг в клиента на облачната услуга за съхраняване на данни, който води до изтриване на потребителска информация. Загубата на данни е била възможна в някои от предишните версии на приложението за РС. Грешката се е проявявала при активна функция Selective Sync, чрез която потребителят определя папката за синхронизация.
По правило, нежеланото изтриване на файлове става при внезапно изключване на компютъра по време на синхронизиране. Някои потребители са се оплакали, че заради този проблем са загубили файлове, събирани с години.
От Dropbox ни уверяват, че правят всичко възможно за възстановяване на данните. Компанията пуска и обновление на софтуера, което не позволява на старите версии на клиента да унищожават данни. Точна информация за това, какъв обем файлове са били унищожени, не се съобщава.