Свързаното общество, което доскоро бе само мечта, става все по-реално и поредното доказателство за това е бързото проникване на широколентовия достъп, свързаните видео устройства и базираните на облака услуги, които водят потребителските навици за гледане на телевизия далеч извън границите на всекидневната.
Дори и със сегашните си възможности вече гледаме телевизия по нов, много по-различен от познатия ни до сега начин. На този факт се спират и Ericsson в проучването ConsumerLab за 2013, което показва, че употребата на мобилни устройства за гледане на телевизия и видео нараства, като вече над 72% от анкетираните потребители споделят, че гледат видео онлайн през мобилно устройство поне веднъж седмично.
Именно това бе и в основната на конференцията TV Connect 2014, където шведската компания демонстрира TV Anywhere, за което писахме наскоро.
„С прехода към мобилност, ние изтъкваме ролята на LTE излъчването за подобряване на качеството на доставяне на видео съдържание, както и на потребителските изживявания. Показахме нашата базирана на облака визия за Pay TV Anywhere услуги, която осигурява необходимата гъвкавост, за да направим нашите клиенти ултра конкурентни в един бързо развиващ се IP-базиран свят.“ – заяви Саймън Фрост, Директор на отдел TV Marketing в Ericsson.
А вие колко често гледате телевизия оналйн?