Значението на социалните медии за бизнеса е доста актуална и дискутирана тема в наши дни.
Как с малка инвестиция фирмите биха могли да увеличат продажбите си и да популяризират бранда си?
Отговорът се крие в присъствието им в социалните медии. То спомага за бързото популяризиране на компанията и предлаганите от нея стоки и услуги, за изграждането на трайни взаимоотношения с клиентите и повишаване на потребителската лоялност, и не на последно място, дава възможност за обратна връзка и изследване на потребителските нагласи и мнения – това, за което компаниите харчат стотици хиляди всяка година.
Както и миналата година, Webit Bulgaria Digital Summit отново събира световни експерти, които да запознаят представители на бизнеса в България в сферите на дигиталния маркетинг, рекламата, новите технологии и предприемачеството.
Гостите на събитието ще имат възможността да се срещнат лично и да слушат лекции на над 50 водещи експерти в различни области.
В тазгодишното издание на Webit сред вече потвърдилите лектори е и Катрин Леви. Тя започва работа в Google през лятото на 2011 година и бързо успява да се докаже като истински експерт в работата си, което я прави и изключително интересен лектор и събеседник, който говори с много практическа насоченост. Преди това е заемала висши ръководни постове в други световноизвестни компании като Nestle, The Boston Consulting Group и Procter & Gamble.
В последно време меркетолозите обръщат все по-голямо внимание на социалните медии от гледна точка на значението им за оптимизацията на търсещите машини. Макар социалната мрежа Google+ да не се радва на същата популярност като Facebook в България, родните маркетинг експерти вече знаят, че присъствието в нея има голямо влияние върху резултатите от търсенето в най-популярната търсачка.
По време на презентацията си на 24 април в рамките на Webit Bulgaria Digital Summit, Катрин Леви ще представи конкретни примери и успешни практики на компании в сферите на финансите, автомобилостроенето, фармацевтиката и търговията с бързооборотни стоки, от които българският бизнес има какво да научи.
Освен представителя на Google, организаторите обещават още много световни и локални експерти да споделят опита си в използването на новите технологии и социалните медии, както и конкретни решения и на основните предизвикателства пред всеки бизнес – повишаване на продажбите, развитие на конкурентоспособността и създаване на лоялни клиенти.
Повече за събитието и програмата можете да научите на www.webit.bg.
В момента все още е активна ранната регистрация за събитието, която е по-ниска със 170 лв. от цената за регистрация.