Canyon обяви победителите от своя първи международен стрийт арт конкурс. Конкурсът приключи в полунощ на 30-ти април с повече от 150 творби от цял свят. Резултатите вече са налице.
След повече от седмица, корпоративният екип на Canyon и професионалното жури в състав: Брена от urbanartcore.eu, Лора Зомби и Раян Сеслоу, направиха своя избор измежду всички изпратени творби, разпределени в следните категории: „Дигитален дизайн” и „Графики и рисунки”.
В допълнение, всички посетители на уеб сайта на конкурса http://urban-art.canyon-tech.com, имаха възможност да дадат своя глас за предпочитаната от тях творба, във всяка една от отделните категории. Творбата, събрала най-много гласове печели наградата „Избор на аудиторията” за своята категория.
Печелившите творби почти сигурно ще бъдат използвани в глобалната кампания, промотираща новата лимитирана серия продукти на Canyon, която ще бъде представена тази година.
Ето и победителите в отделните категории:
Дигитален дизайн
Избор на Журито
Заглавие: Wop
Описание: Vector work, character design
Автор: KIWIE
Държава: Латвия
Награда: KIWIE може да избере iPod Touch 32 GB или Sony Playstation 3
Подгласник:
Заглавие: It’s my life
Автор: Mobster220
Държава: Канада
Награда: Mobster220 може да избере Bamboo Fun Tablet или iPod Nano 16 GB
Избор на аудиторията:
Заглавие: Active
Описание: A city full of activity
Автор r: liviu_roro
Държава: Румъния
Награда: Комплект продукти от новата лимитирана серия на Canyon
Графика и рисунки
Избор на Журито
Заглавие: Gap
Автор: Doddyis
Държава: Индонезия
Награда: Doddyis може да избере iPod Touch 32 GB или Sony Playstation 3
Подгласник:
Заглавие: “Test” by Bims
Описание: This is an exchange with my friend TEST
Автор: Bimsome
Държава: Франция
Награда: Bimsome може да избере Bamboo Fun Tablet или iPod Nano 16 GB
Избор на аудиторията:
Заглавие: Urban SoundS
Автор: Babishka
Държава: Румъния
Награда: Комплект продукти от новата лимитирана серия на Canyon
За да разгледате всички предложения посетете онлайн галерията на адрес http://urban-art.canyon-tech.com.