Искате ли да научите повече за моделите на мислене, които стоят зад някои от най-успешните рекламни кампании и идеи в света? Искате ли, вие самите да се научите да прилагате тези модели в работата си, да увеличите своята креативност и да разберете как можете да повишите интереса към марката си?
Ако отговорът е „да“, добрата новина е, че един от най-авторитетните експерти в сферата на креативността и създаването на рекламни идеи – Йонатан Доминиц – ще дойде в България този месец.
Той ще проведе двудневно обучение на тема „Креативно мислене“ (Creative Thinking Workshop), между 30 септември и 2 октомври, в СПА хотел Исмена, гр. Девин.
Целта на събитието е да вдъхнови българските рекламисти и дизайнери да създават по-иновативни и креативни идеи, използвайки цифровите медии, както и да ги запознае с мисловните модели, които стоят зад успешните идеи и кампании.
Кой е Yonathan Dominitz
Йонатан Доминиц е един от водещите специалисти в света в сферата на креативността. Той има над десетгодишен опит от работата си на ръководни позиции в рекламния сектор и десетки успешни проекти за някои от най-големите рекламни агенции и корпорации в света.
Обучавани от него агенции са спечелили над 20 награди от фестивала в Кан през последните пет години, включително три награди Grand Prix Lions.
Самият Йонатан често е канен за лектор в Кан, както и на много други международни рекламни конференции и фестивали.
В момента той е фокусиран върху създаването и преподаването на нови инструменти за развитието на креативността, които ще сподели и с българската си публика.
Повече за него, както и за компании, в които е работил, можете да прочетете на адрес http://events.kiwidesign.bg/ynathan-dominitz-the-trainer.
Можем ли да се научим на креативност
Въпреки огромното и непрекъснато нарастващо разнообразие от дигитални комуникационни канали, днес създаването на ефективни маркетингови идеи и кампании си остава една от най-трудните задачи.
Новите технологии предлагат нови възможности, но не дават гаранции за успех и целта на предстоящия семинар е именно да ни научи, как да впрегнем и развием креативността си, за да създаваме силни кампании в цифрова среда.
Анализирайки най-креативните и ефективни кампании в света през периода 2009 – 2011 г., Йонатан Доминиц е установил, че въпреки огромното разнообразие от нови медии и технологии, все пак има някои повтарящи се мисловни модели зад идеите на тези кампании.
По време на обучението специалистът ще запознае българските рекламисти, дизайнери, уеб дизайнери и маркетингови практици с тези иновативни мисловни модели, ще им помогне да ги развият и да ги използват в своята практика.
Обучението ще спомогне да бъдат разбрани факторите за успеха на някои от най-иновативните и креативни рекламни идеи и кампании, създадени в света и ще въоръжи участниците с набор от инструменти за креативно мислене, които ще им позволят да създават по-успешни нови идеи в сферата на дигиталните и интегрирани медии.
Освен това лекторът ще помогне на участниците да прилагат научените инструменти в реални брифове и задачи, както и да избират най-подходящата за техните кампании медия или медиен микс (социални медии, уеб, мобилни приложения и др.).
Сред въпросите, на които Йонатан ще отговори по време на обучението са:
– как да се създават иновативни приложения и нови възможности за използване на съществуващите технологии
– как марката да се постави в подкрепа на различни обществени каузи и да се инициира социално или културно движение в нейна подкрепа
– как да поставим марката в центъра на обществен дебат, извличайки значителни маркетингови ползи и увеличавайки продажбите
– как да използваме в полза на своята марка креативността на потребителите и желанието им да получават внимание и да се чувстват значими
– как с ограничени медийни бюджети да създаваме идеи, които провокират силна мълва и безплатно медийно покритие
Обучението ще се проведе в интерактивна уъркшоп форма, с много конкретни примери в различни дигитални сфери, а участниците ще работят индивидуално, по двойки и в малки екипи, преминавайки през разнообразни упражнения и задачи.
Подробности за програмата са публикувани на адрес http://events.kiwidesign.bg/agenda.