“Бяла Карта” стъпва на два външни пазара

„Аксес Файнанс“ – компанията, която предлага на българския пазар „Бяла Карта“, планира да
разшири дейността си до края на годината, като навлезе на пазарите в Румъния и Македония
с предоставяне на леснодостъпна кредитна карта с гъвкави и иновативни финансови услуги.
Това са първите външни пазари, на които успешната родна компания стъпва с
международния си бранд AXI. Плановете за експанзия бяха представени от управителя на
компанията Цветан Кръстев.

„Бяла Карта“ е модерен и иновативен продукт за нашия пазар, като едно от най-големите му
преимущества е неговата достъпност. Освен улеснената процедура за кандидатстване –
дистанционно – по телефон или онлайн, без попълване на формуляри и допълнителни
формалности, картата се издава и доставя до посочено от клиента място напълно безплатно.
„Бяла Карта“ е международна кредитна карта без такси за издаване и обслужване и без такси
за всички трансакции – плащане при търговци и теглене на суми в брой от банкомати в
България.

„Развиваме бизнеса си, водени от идеята за осигуряване на financial inclusion (т. нар.
финансово включване), a именно – хора, които по една или друга причина нямат достъп до
традиционни платежни инструменти, чрез нас да могат да ползват финансови продукти,
позволяващи им да правят плащания с кредитни карти, мобилни плащания, онлайн плащания
и др. След успеха, който реализирахме у нас, откакто стартирахме своя бизнес преди три
години, и доверието, което в момента ни гласуват повече от 50 000 клиенти, решихме да
обърнем внимание на развитието на „Бяла Карта“ не само в България, но и в чужбина, като се
насочим към близки до нас държави. И в Румъния, и в Македония има сходно предлагане на
кредитни карти, но процедурите са доста утежнени. Считаме, че с AXI ще отговорим на
клиентското търсене в Европа за технологични финансови инструменти, които да са в полза на
потребителите“, посочи Цветан Кръстев, управител на „Аксес Файнанс“ ООД.

„Румънският пазар е много по-голям от българския, но анализите на нашия екип показват, че
клиентите там имат нужда от гъвкав и удобен продукт като кредитната карта AXI. Нашите
прогнози сочат, че, въпреки предизвикателствата и конкуренцията в Румъния, успешният
модел на „Бяла Карта“ в България има огромен потенциал за реализация и у нас.“ – заяви
Лаур Емилиан, управител на дъщерното дружество на „Аксес Файнанс“ в Румъния.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *