България е една от 30-те европейски държави, в които Coca-Cola стартира най-иновативната си и мащабна кампания това лято – „Сподели Coca-Cola”.
Страната ни стана част от уникалната „лична” инициатива, по време на която емблематичното лого на всички кенове и бутилки на Coca-Cola и Coca-Cola Zero се заменя от най-често срещаните имена и обръщения сред българските потребители на възраст между 13 и 19 години.
130-те персонални имена и 75 популярни обръщения са избрани след детайлно проучване на имената в България и най-разпространените обръщения сред младите хора в момента.
Първата произведена бутилка с персонализиран етикет в България е с името Албена, а най-голям брой бутилки носят имената Жоро, Иван, Ники и Мария.
В кампанията е използван различен подход при персонализирането на опаковките на марките Coca-Cola и Coca-Cola Zero.
Личните имена и популярни обръщения се появиха върху пластмасовите бутилки от 500 мл., а бутилките от 2 литра могат да се споделят със „Семейството”, „Приятелите” и „Съседите”.
Специално за стъклените опаковки, използвани най-често в заведенията, са разработени поредица от забавни съчетания като „Сподели Coca-Cola с момичето на бара“ или „Сподели Coca-Cola с Диджея“.
Новите персонализирани продукти вече са в търговската мрежа. Само за една нощ ентусиазирани екипи от служители на Компанията Coca-Cola успяха да заредят обектите с кенове и бутилки с български имена. Потребителите бяха приятно изненадани да открият любимата си напитка с изцяло нов облик.
В рамките на кампанията повече от един милиард персонализирани бутилки и кенове ще бъдат разпространени в цяла Европа.
През цялото лято всички любители на марката могат да използват и специално разработения за кампанията интернет портал www.spodelicocacola.bg, където имат възможността да създадат и персонализират свои собствени виртуални кенове, които да споделят с приятелите си във Facebook.
Само две седмици след появяването на първите продукти в търговската мрежа и преди стартирането на рекламната кампания в България, в социалната мрежа има стотици споделени снимки на продукти с лични имена и обръщения.