Toshiba Europe GmbH обяви откриването на нов контактен център, който ще предоставя съдействие по телефона за клиентите на компанията от 6 държави в Източна Европа: Чехия, Словакия, Сърбия, Хърватия, Румъния и България.
Това е вторият контактен център на Toshiba в региона след откриването на първия на 6 февруари тази година в Истанбул. Той вече обслужва и клиенти от Гърция, а новият контактен център, базиран в Прага ще покрива останалите страни от региона.
Клиентите от България ще могат да се свържат с техническите лица и да получат професионална помощ от Toshiba като се обадят на телефон (02) 4917828 на обичайната тарифа за фиксирани разговори.
Разговорите ще бъдат насочвани през VOIP до Прага, където ще бъдат обслужвани от оператор на български език. Той ще предоставя решения на всякакви въпроси, възникнали след покупката и съвети при възможни затруднения, които потребителите срещат.
Контактният център ще бъде на разположение на клиентите от понеделник до петък от 9.00 до 18:00 часа.
Toshiba въвежда това единно решение, за да предложи още по-добро обслужване на клиентите си в страните от региона.
Специално обучени оператори ще отговарят на въпроси за лаптопите и телевизорите на компанията, ще дават съвети и ще диагностицират евентуални проблеми с продуктите от тези категории в случаите, когато това е възможно по телефона.
Маркус Кополд, директор Обслужване на клиенти, Цифрови продукти и услуги за Централна и Югоизточна Европа, Турция и Израел, заяви: „Развълнувани сме да обявим отварянето на втория контактен център на Toshiba за този регион. С тази стъпка ще предложим на клиентите ни още по-добро обслужване. Ние постоянно въвеждаме нови практики и се стремим да намерим най-добрите решения, за да дадем на клиентите ни най-добрата консултация преди покупката, по време на ползване на компютъра или телевизора и да им помагаме с всякакви допълнителни решения след покупката.”
Операторите в контактния център имат две основни отговорности: първата е да оценят дали проблемът е свързан с хардуера и ако случаят е такъв, да насочат клиента към най-близкия оторизиран сервизен партньор на Toshiba, където ще му бъде предложено най-доброто решение.
Други проблеми могат да се решават по телефона със съветите на подготвените консултанти на Toshiba – сред тези проблеми са липсващ или неработещ драйвер, различни настройки или инсталиране на обновления.
Освен това, операторите в контактния център ще предлагат съвети в помощ на потребителите в случай на проблеми с регистрацията или при желание за закупуване на удължение на гаранцията.