Българската компания A Data Pro с 2 отличия на престижните Stevie награди

Компанията A Data Pro спечели сребърна Stevie награда в категорията “Най-иновативно предприятие на годината (до 2500 служителя)” и бронз за “Постижения в сферата на човешките ресурси” от 19-ото издание на STEVIE Annual International Business Awards.

Тази година във всички категории на наградите са подадени повече от 3700 кандидатури от организации, базирани в 67 държави. Носителите на наградите Stevie са определени от международно компетентно жури, включващо 300 мениджъри.

Категорията “Най-иновативно предприятие на годината (до 2500 служителя)” дава отличие на цялостните постижения в продуктова, маркетинг, продажбена, производствена, мениджмънт или друг тип иновация, която А Data Pro спечели заради разработването и имплементиране на иновации в процесите на различни екипи, които водят до оптимизиране на техните бизнес резултати. В своята кандидатура компанията акцентира и върху иновативния си мениджмънт подход за управление на организацията като цяло.

“A Data Pro е иновативна компания с нарастващо портфолио от услуги и решения. С новаторския си подход, постоянното развитие и прогресивните си възгледи, A Data Pro успява да се разрасне бързо и да обогати значително своето “портфолио” от решения. Това отличие е голямо признание за екипа ни и ни зарежда с допълнителен стимул да продължим да се движим по пътя, който сме поели.”, коментира Илия Кръстев, изпълнителен директор на A Data Pro.

Категорията “Постижения в сферата на човешките ресурси” отличава успешните практики, които подобряват отношенията между организацията и нейните служители.

A Data Pro е отличена за положените усилия за подобряване на работната среда на своите служители. Като “впечатляваща”, описват членовете на журито работата на компанията по време на пандемията, целяща повишаване ангажираността на служителите.

“Щастливи сме с признанието, което получихме. В основата на успеха ни стои иновативната екосистема, в която работим и която е микс между хората и изкуствения интелект. Инвестираме в това хората ни да притежават т.нар. „умения на бъдещето“, като от друга страна концентрираме усилията си за изграждане на здрава, развиваща и подкрепяща вътрешна общност.”, споделя Милена Илиева, директор “Човешки ресурси” на A Data Pro.

A Data Pro e международна компания, специализирана в медийните и бизнес анализи, както и всичко, свързано с обработка на данни и информация. Компанията е основана в България през 1996 година, а днес тя има интернационален екип от над 500 човека и офиси в пет от големите градове в страна ни.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *