Българската туристическа платформа Quendoo си осигури инвестиция от 750 000 евро в първия си рунд на финансиране

 

Българската туристическа платформа Quendoo успешно затвори сделка за финасиране в размер на 750 000 евро от Vitosha Venture, фонд за дялови инвестиции, подкрепян от Фонда на Фондовете.

 

Quendoo e дигитална платформа, която дава възможност на собствениците на ваканционни имоти и хотелиерите да контролират и управляват резервации, разплащания, наличности и канали за маркетинг. Те могат през един единствен дашборд да синхронизират наличности и цени в различни канали за маркетинг, да получават резервации и плащания, както и да максимизират приходите си чрез увеличаване на дела на директни резревации.

 

Компанията оперира от пет години на пазарите в България, Румъния и Гърция и е собственост на peer-to-peer платформата за резервации arendoo.com. Инвестицията бележи началото на програма за ускорен растеж, като компанията възнамерява да предложи нови продукти и да отвори 30 нови работни места до края на 2022 г. в офисите си в София и Варна.

 

„Quendoo e Българска компания, която има амбицията да играе съществена роля в дигиталната трансформация на туристическия сектор в региона. Хотелиери и собственици на ваканционни имоти са принудени да използват различни комбинации от софтуерни инструменти, за да поддържат адекватно онлайн присъствие. Тези инстументи са в много случаи трудно съвместими, скъпи и трудни за управление. Quendoo предлага решение, интегриращо основните за туристическия сектор дигитални инструменти, което увеличава неимоверно ефиктивноста на управление на туристически обекти“ – заяви Горян Върбанов, съосновател на компанията.

 

Quendoo дава възможност на хотелиери и собственици на ваканционни имоти бързо и лесно да създадат професионален уебсайт с всички необходими функционалности за управление на наличности, резервации и разплащания. В същото време каналният мениджър на Quendoo синхронизира, цени и наличностти с множество платформи за маркетинг и резервации. Платформата позволява и ефективно управление на каналите за маркетинг. Във всеки един момент дадена платформа за резервации може да бъде включена или изключена с цел минимизиране на разходите за комисионни и увеличаване на приходите от резервации.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *