От 1 февруари Владислав Иванов вече отговаря за таблетите и смартфоните на Lenovo за 14 държави от региона на Югоизточна Европа. Основните му задължения включват цялостно развитие на бизнеса с таблети и сматрфони на марката.
Ключовите цели през 2014 г. са постигане на лидерска позиция на Lenovo в сферата на таблетите във всички 14 страни от региона и стартиране на бизнеса със смартфони на компанията.
Стратегията за постигане на лидерска позиция на Lenovo в сегмента на смартфоните се основава на агресивен бизнес модел.
Владислав Иванов има 12-годишен опит в сферата на маркетинга и информационните технологии. През последните 3 години той е част от екипа на Lenovo като мениджър Consumer business, като отговорностите му включват развитието на марката в потребителският сегмент, изпълнението на целите на компанията, придобиването на пазарен дял и организацията на маркетинговата и ценовата политика.
Резултатите от работата на българския екип са налице – Lenovo е компютърна марка номер 1 в света и в България за 2013 г. и абсолютен лидер на пазара на таблети за 2013 г. в страната.
Владислав Иванов е възпитаник на УНСС, където завършва „Икономика и организация на труда”, а след това и магистратура по „Маркетинг”. Присъединява към екипа на Lenovo от IT дистрибутора „Солитрон България”. Преди това той заема отговорни позиции в „Престижио” и „К енд К Електроникс”.
Йовко Атанасов поема поста на Consumer business manager в Lenovo за България. Той има 15 години стаж в продажбите и маркетинга, като се присъединява към екипа на Lenovo от Samsung, където е бил IT Account manager, отговарящ за продажбите, връзките с ключови партньори и разработването на цялостна локална стратегия за бранда.
Йовко Атанасов е бакалавър по „Икономика” от УНСС и магистър по „Международни отношения и мениджмънт” от University of Amsterdam в Холандия.