Брутален стартъп използва “следене на очите”, за да гледате всички реклами

Основателят на MoviePass се завръща и този път не се шегува. Той има нов стартъп, наречен PreShow, който изпозлва доста шокиращ бизнес модел.

Новото приложение на компанията ви помага да получите безплатни билети за филми – докато гледате от 15 до 20 минути реклами, които използват технология за проследяване на очите. Целта е хората зад тях да се убедят, че не гледате встрани.

За разлика от рекламите в YouTube, които могат да бъдат пропуснати след няколко секунди или блокирани с разширение от трета страна, PreShow изисква вниманието ви. За да използвате приложението, според Engadget, трябва да влезете с FaceID на Apple. И не можете просто да си тръгнете или да се разсеете – приложението ви наблюдава, за да е сигурно, че гледате.

За да спечелите билети за филми, трябва да държите погледа си в кадър и да гледате екрана си през цялото времетраене на рекламите. Ако погледнете встрани или поставите телефона си надолу, се появява червена рамка, която поставя на пауза рекламите, докато не се откажете и не се върнете да ги изгледате.

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *