Баскетболната Евролига и Motorola обявиха дългогодишно партньорство помежду си, което ще направи Motorola първокласен партньор за мобилни смартфони на двете водещи европейски баскетболни клубни състезания – EuroLeague на Turkish Airlines и BKT EuroCup – през 2026 г. Новината ще бъде обявена официално, на 9 януари, по време на едно от класическите съперничества в Turkish Airlines EuroLeague между силните клубове Байерн Мюнхен и Реал Мадрид.
“Развълнувани сме да приветстваме Motorola и Lenovo в нашето нарастващо семейство от стратегически партньори”, заяви Паулиус Мотиеунас, главен изпълнителен директор на Евролигата по баскетбол. “Точно както баскетболната Евролига, Motorola е широко известна с богата история, иновации и страст. Очакваме с нетърпение с общи усилия да обединим хората чрез технологиите и спорта.”, допълни още той.
Motorola е в челните редици на иновациите като ключов фактор за трансформацията на смартфон технологиите. Баскетболната Евролига, известна със своите първокласни баскетболни състезания в цяла Европа, неизменно дава приоритет на своите фенове и уникалната атмосфера, създавана по време на мачовете. Сътрудничеството с Motorola потвърждава този ангажимент, като се фокусира върху посрещането на развиващите се нужди на крайния потребител – страстните баскетболни ентусиасти, които правят събитията на Евролигата наистина специални.
Баскетболната Евролига е последното голямо глобално спортно партньорство с участието на Motorola, което се присъединява към други големи световни организации като Formula 1 , Ducati Corse, Chicago Bulls, Milwaukee Bucks, La Liga и San Diego Padres и др.
Фабио Капоки, генерален мениджър на Motorola за EMEA, коментира сподели: “През 2023 г. видяхме огромен успех в ЕМЕА за сътрудничества и партньорства, които резонираха със страстите на потребителите. А сега започваме новата година, като ставаме спонсор на Turkish Airlines EuroLeague и BKT EuroCup – водещите европейски баскетболни състезания. Това е изключително важно събитие за Motorola и важен етап в развитието на нашата марка”.
Фабио Капоки добави още: “Стремим се да бъдем марка, ориентирана към потребителите, и чрез последното ни партньорство можем да се свържем с потребителите в цялата общност на Евролигата и да им дадем възможност да живеят живота през собствената си гледна точка и интереси. Развълнувани сме да си партнираме с баскетболната Евролига и да реализираме общата ни амбиция да бъдем генератори на положителна промяна”.
“Щастлив съм да обявя партньорството ни с Motorola, една от най-емблематичните марки за мобилни технологии, която споделя нашите основни ценности – подход, ориентиран към феновете, и непрекъснати иновации. Евролигата по баскетбол се гордее с широкото си присъствие в целия регион, което ни прави една от малкото марки, способни да предоставят истинска общоевропейска платформа. Очакваме с нетърпение да си сътрудничим с Motorola, за да предоставим подобрено изживяване за феновете на Евролигата” – посочи Гауейн Дейвис, старши директор “Корпоративни партньорства и лицензиране” на Евролигата по баскетбол.
Като част от споразумението, Motorola ще бъде присъства във всички мачове от Евролигата и Купата на Еврофутбол, на арената и в ефир, както и в цифровите платформи и съдържание на състезанията.
По-късно ще бъдат обявени допълнителни инициативи, насочени към подобряване на преживяването на феновете на Евролигата и Еврокупата чрез по-широката инфраструктура от технологични възможности на Lenovo и Motorola.
Сътрудничеството между баскетболната Евролига и Motorola е знак за споделена отдаденост към разширяване на границите на иновациите, като същевременно феновете остават в центъра на играта. С развитието на партньорството и двете организации са развълнувани да въведат новаторски постижения, които ще подобрят преживяването на феновете в света на европейския баскетбол.