Нов докад на Sensor Tower сочи, че средния потребител на iPhone в САЩ е изразходвал над 36% повече пари за покупка на приложения през изминалата 2018 година, отколкото през предходната. Всъщност сумата е нарастнала от 58 долара през 2017 до 79 долара през 2018 година, а тенденцията явно се запазва, тъй катопрез 2015 година, същата сума е била 33 долара, през 2016 е нарастнала до 47 долара.
Не е изненадващо, че повече от половината похарчени средства са за игри – 44 долара, 8 за развлечения, 5 за музика, 4.40 за социални мрежи, 3.90 за приложения за лайфстайл. Интересното обаче е, че най-голям годишен растеж отбелязват сумите, изразходвани за развлечения и лайфстайл приложения – съответно 82 и 86%.
Със забавянето на продажбите на iPhone, Apple се фокусира все повече върху своите услуги, а голяма част от приходите са генерирани от App Store и абонаментите за Apple Music, iCloud, Apple Care и др. Според Тим Кук, компанията ще пусне още нови услуги тази година, което също ще допринесе за увеличаване на приходите й.