Alphabet, компанията майка на Google, не успя да постигне целите за приходите на Уолстрийт през първите три месеца на годината, а акциите на компанията поевтиняха с над 7% в началото на тази седмица
„Ние постигнахме стабилен растеж, воден от мобилното търсене, YouTube и облака с приходи от Alphabet от 36.3 милиарда долара, което е с 17% повече от миналата година”, каза Рут Порат, главен финансов директор на Alphabet и Google.
Забавянето на рекламните приходи на Google може да бъде причина за пропуснатите цели. Приходите от реклама на Google са се увеличили само с 15% през първото тримесечие на 2019 г. в сравнение с над 24% годишен ръст през първото тримесечие на 2018 година.
“Времето на продуктовите промени в рекламите понякога може да повлияе на годишните темпове на растеж”, заяви още Порат. “Ще продължим да правим промени с акцент върху дългосрочния интерес на потребителите и рекламодателите.”