Най-големият доставчик на платена телевизия у нас „Булсатком“ регистрира целенасочена атака към услугата си за Сателитна телевизия. Действието идва в момент, в който от „Булсатком“ отчитат положително развитие на компанията и продуктите, които предлагат, надграждайки портфолиото си с ексклузивно съдържание, гъвкави и модерни услуги.
„Намираме това за изключително лоша практика, която дискредитира целия сектор на телекомуникационни услуги в България и възпрепятства здравословното функциониране на конкурентния пазар. За съжаление потърпевши са главно потребителите“, казва Петър Ризов, управител на „Булсатком“.
Целенасочената атака възпрепятства излъчването на услугата за Сателитна телевизия, генерирайки текст „NO CERT“ на екрана на потребителите, или блокира услугата на избрания канал, без опция за минаване на друг. От „Булсатком“ работят денонощно за отстраняването на проблема. За целта извършват безплатна замяна на приемниците, която може да се направи в най-близкия Бизнес център на „Булсатком“ или чрез заявяване на нов приемник с куриер на телефон *4800 или на мейл customerservice@bulsat.com.
За периода на изчакване за замяна на оборудване или инсталация, „Булсатком“ предоставя достъп до приложението си Bulsatcom TV напълно безплатно. Това се осъществява след въвеждане на потребителско име и парола, достъпни на сайта на доставчика.
„Булсатком“ поднася извиненията си на всички свои клиенти и благодари за търпението и разбирането.