Техническа грешка в системата на ДСК доведе до дублирано отчитане на плащания с карти на клиентите на банката и вследствие на това до грешни салда по сметките.
В кратко съобщение на сайта на банката, публикувано вчера, се посочва, че има „техническа неточност след обработка на картови трансакции“.
От ДСК посочват, че „работят приоритетно за отстраняването на тази неточност“ и че надвзетите суми ще бъдат възстановени в „най-кратък срок“.
Впоследствие Банка ДСК уточни, че сумите от всички дублирани картови трансакции ще бъдат налични по сметките на клиентите днес.
“Това ще стане автоматично, не е нужно действие от страна на клиентите“, информира банката.
Затруднения имаwe и при опит за влизане в мобилното приложение на Банка ДСК с аргумент, че „поради защита от претоварване броят на паралелните потребители е ограничен“.