post

Facebook се опитва да наложи един от своите чат месинджъри – WhatsApp – като платформа за електронна търговия. Затова от компанията съобщиха, че нов ъпдейт ще разшири възможностите за продажби в приложението, предоставяйки на потребителите повече начини да купуват и продават.

WhatsApp и преди имаше продуктов каталог, но сега от Facebook планират да го доразвият. В промоционално видео, публикувано по този случай, от социалната мрежа показват как WhatsApp ще бъде оптимизиран така че целият процес по търсене на желаните продукти, разговорите с продавачите, покупката и заплащането може да бъде извършен изцяло през този месинджър.

От Facebook наричат това “бъдещето на бизнес съобщенията” и имат намерение да се позиционират като лидер в този сегмент. Припомняме, че компанията държи три от четирите най-популярни чат приложения – Messenger, Instagram и WhatsApp – което й дава добри шансове да заеме сериозен дял от този нововъзникващ сегмент.

Сегмент, който на практика тя самата създава и който може да я вкара в директна конкуренция с хегемона при онлайн продажбите Amazon. Припомняме, че неотдавна компанията на Марк Цукърбърг стартира и Facebook Shops, както и редица други възможности за продажби.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *