Huawei стартира нова международна телевизионна кампания с участието на популярни личности от Централна и Източна Европа, и Скандинавските страни. Всички те имат различни роли в клипа, както професионални, така и лични, и едно общо нещо – партньор в лицето на интелигентна машина, смартфон, който улеснява постигането на мечтите им. Серията Mate 10 взаимодейства с тях, отговоря на желанията им, показвайки как за първи път мобилно устройство се адаптира спрямо потребителските нужди. Видеото към рекламния клип на най-новата серия Huawei смартфони е достъпно на адрес: www.youtube.com/watch?v=xk9T0-uJq3w
Катинка Хосу, олимпийски шампион по плуване, Робърт Левандовски, футболист от световна класа, Манфред Бауман, професионален Leica фотограф, Катринел Менгия, международен супермодел, Масимо Савич, поп музикант и Дукиса Номику, телевизионна звезда, участват в най-новата реклама на серията с устройства Mate 10 Pro и Mate 10 lite, чиято световна премиера бе през през октомври.
Идеята на видеото се базира на историите на международни професионалисти – хора, които са изключително добри в това, което правят. Създателите задават въпроса: какво ги прави изключителни? Те не просто работят усърдно за постигане на успеха си, но заедно с Huawei споделят желание за развитие, за прогрес, който не може да бъде спрян, „жажда“ за знание и реализиране на целите.
„С #TheUltimate кампанията искаме да насърчим хората да потърсят вътрешната си сила, с която да постигат повече, точно както Huawei работи всеки ден по следващите си иновации. Ние ежедневно предизвикваме границите и непрекъснато се развиваме.“, допълва Лонгруи Цио (Джефри).
Рекламният спот #TheUltimate е дело на DDB & Tribal, а двата модела вече са налични в търговсата мрежа в България.