Българската верига хипермаркети за дома и градината Практикер въведе иновативна платформа за онлайн пазаруване, която осигурява на потребителите персонализирано онлайн и магазинно обслужване за асортимент от над 40 000 продукта. Благодарение на платформата, продажбите на веригата в интернет и при пазаруване на място се утрояват.
Практикер избира IBM Global Business Services за партньор, с който да трансформира бизнеса си и да изгради многоканална (omnichannel) платформа за онлайн и физически продажби. За пет месеца IBM България внедрява интегрирано уеб-базирано решение за управление на бизнеса. То обхваща миграцията на данните и изграждането на първия онлайн каталог от около 10 000 продукта. Новата платформа е напълно интегрирана с основните бизнес системи на Практикер, като складиране, пакетиране, логистика и поръчки. С решението Практикер вече много по-бързо и ефикасно – в рамките само на часове – осъществява промени в цените, обявява нови промоции на продукти и стартира нови маркетингови кампании.
От премиерата на уебсайта преди седем месеца досега той е посетен от над 750 000 уникални потребителя. Онлайн трафикът нараства тройно – от 1500 до 5000 посещения на ден. През същия период месечните продажби – онлайн и на място – са се увеличили почти три пъти, като средната стойност на трансакциите също се е повишила.
Новият уебсайт предлага онлайн каталог с допълнителна информация за над 40 000 продукта. В него се включват и различни демонстрации – например за дизайн и изработка на проекти за кухни и бани. Интерактивният подход печели нови онлайн потребители и ги стимулира за посещение в хипермаркетите, където те се обогатяват с идеи за подобрения в дома си.
Практикер притежава девет хипермаркета в страната – два в София и по един в Бургас, Варна, Велико Търново, Плевен, Пловдив, Русе и Стара Загора. Преди внедряването на новото ИТ решение, екипът на веригата в България трудно и бавно осъществява както малки промени така и по-мащабни продуктови промоции и маркетинг кампании чрез уебсайта на компанията. Тази липса на гъвкавост затруднява конкурентоспособността на Практикер и пречи на изпълнението на дългосрочните цели за увеличаване на онлайн продажбите и привличане на повече клиенти в хипермаркетите.
Здравейте!
Имам поръчка в онлайн магазина ном.360001570, която беше обработена днес 04.12.17 и платена веднага след получаване на електронната фактура.
Артикулът е подарък за Никулден 06.12.17. Каква е възможността да бъде изпрате веднага, с цел да зарадва именика?
Здравейте, това тук не е онлайн магазин, а медиен сайт. Нямаме нищо общо с Практикер, освен, че сме написали новина за тях … Най-добре се свържете с тях. Хубави празници 🙂