post

Най-популярната социална мрежа е любима на маркетинг специалистите, които търсят оригинални начини да достигнат до своите потенциални клиенти.

Фейсбук рекламата е сред най-използваните в момента средства, с които да постигнете растеж на бизнеса си. Без значение дали ще създадете кампаниите си сами или ще използвате услугите на дигитална агенция с Facebook реклама може да постигнете страхотни резултати, които не е задължително да ви струват много.

Ето пет начина, по които рекламата във Facebook ще помогне на бизнеса ви да расте.

Създаване на разпознаваемост за бранда ви

Разпознаваемостта на бранда е важна част от всяка маркетинг стратегия, особено в началните етапи.

Макар по-трудна за измерване, разпознаваемостта създава доверие в потребителите и изгражда в съзнанието им асоциации между бранда ви, определени продукти и конкретни проблеми, които те решават.

За да използвате Фейсбук рекламата като инструмент в изграждането на разпознаваемостта на вашия бранд, при създаване на нова кампания изберете целта “Awareness”.

След това можете да изберете дали рекламата, която ще създадете да се бори за по-голяма видимост, повече показвания пред хора, които е вероятно да я запомнят, повече гледания на видео съдържание или промотиране на физическа локация.

Генериране на нови потенциални клиенти

Рекламната платформа на Facebook предлага почти безкрайни опции за таргетиране, чрез които можете лесно да достигнете до потребители, които може да не са чували за вас и не са си купували нищо от вас, но биха проявили интерес.

За да ги превърнете в потенциални клиенти, използвайте опцията за създаване на lead generation кампания и им предложете нещо интересно и полезно, в замяна на което те да ви дадат имейл адреса си. Най-често това е електронна книга със съдържание, свързано с индустрията, в която се намира бизнеса ви и с интересите на потребителите.

Facebook позволява имената и имейл адресите на потребителите да се събират директно във форма в социалната мрежа, която може да бъде автоматично попълнена за улеснение и бързина.

След като се сдобието със списък от имейл адреси, освен за имейл маркетинг кампании, може да ги използвате за създаване на custom аудитория във Facebook, на която да покажете реклами на продуктите си. Ако ви се струва сложно, квалифицирана помощ от специалисти в дигитална агенция винаги е добра идея.

Реклама във Facebook за продажби

Изберете целта Sales, за да създадете реклами, с които да продавате продуктите си на хората, свалили електронната ви книга, на тези, които следват бизнес страницата ви или пък на онези, които вече са били на уебсайта ви.

Добра практика, която всяка дигитална агенция ще препоръча, е да инсталирате на уебсайта си Meta Pixel – кратък код, който връща информация към Meta за това кои потребители са разглеждали продуктите ви, посещавали определени страници и т.н.

А ако използвате опцията за добавяне на продуктов каталог, в рекламите си ще можете да им покажете точните продукти, които са гледали. Ето това е персонализирана реклама, която удря в десетката.

Събуждане на неактивни клиенти

Загубата на клиенти никога не е приятна. Освен с имейл кампании, това може да се поправи и чрез Фейсбук рекламата. Тя е ценен инструмент за ретаргетинг на потребители, които вече не са активни, като за целта трябва да създадете custom аудитория с имейл адресите им.

В рекламните послания напомнете за бранда си, за стойността, която предоставяте, а за десерт може да добавите отстъпка, с която да ги съблазните да се върнат при вас.

Изграждане на лоялност към бранда ви

Таргетирайте редовните си клиенти със специални оферти, които да ги подтикнат да поръчват по-често, да увеличат стойността на продуктите в кошницата си или пък да разкажат на приятелите си за бранда ви.

Често срещана и работеща практика за това са кампании тип “Препоръчай приятел”. При тях всеки потребител може да има в профила си персонален линк за поръчка през сайта ви, който да изпрати на свои познати, а за награда да получи промокод за отстъпка.

Всички тези идеи за Фейсбук рекламата могат лесно да бъдат изпълнени от вас или от дигитална агенция, а при добро планиране и анализ да поправят пътя на бизнеса ви към върха.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *