За състоянието на обучението по графичен дизайн в България и за нужните посоки на развитие, разбираме на 13 септември от дискусия, реализирана от Know-How Show-How
От какво имат нужда бъдещите дизайнери, за да се развият като качествени професионалисти и хора? Нужна ли е промяна в методите на преподаване? Какво е мястото на технологиите в творческия процес? Отговорите на тези и още много въпроси ще даде едно от ключовите събития за графичните дизайнери през този септември – дискусията „Има ли бъдеще образованието по графичен дизайн в България?“. Тя ще се проведе на 13 септември, като част от изложението за печат и реклама COPIS в специалната зона REDESIGN YOURSELF, където сили обединяват SoftUni Creative, Know-How Show-How и Design Academy.
Ако се интересувате от бъдещето на професията „графичен дизайнер“, търсите позиция в сферата, имате нужда от съмишленици за новите си идеи или просто искате да срещнете много, ама наистина много готини хора, REDESIGN YOURSELF–зоната на COPIS е вашето място. Защото през всички дни на изложението, от 13 до 15 септември, вдъхновяващите екипи на SoftUni Creative, Know-How Show-How и Design Academy ще бъдат там.
13 септември – денят на познанието
Както споменахме в началото, Дизайн зоната на COPIS ще е арената на ключовата дискусия „Има ли бъдеще образованието по графичен дизайн в България?“, организирана от Know-How Show-How, в партньорство с Octoplay и Интер Експо Център. Събитието е отворено за преподаватели, професионалисти, студенти и въобще, всеки обвързан с графичния дизайн.
Под модераторството на Филип Бояджиев от Know-How Show-How, в дискусията се включват доц. д-р Ненко Атанасов – Национална художествена академия, доц.Илия Кожухаров – Нов български университет, Александър Иванов – SoftUni Creative, Ива Хлебарова – Design Academy и Дима Стефанова, Know-How Show-How. Те ще спрат вниманието ни върху водещи теми, засягащи приликите и разликите между академичното и свободното образование, посоките на развитие за младите таланти – заслужава ли си те да останат в България и да учат в страната ни, нужните промени в образователната система и др.
„Ако искате да се включите в дискусията, можете да вземете билета си на www.iec.urboapp.com , с код copis23“, след предварителна регистрация в платформата, споделят организаторите.
И малко история
Позовавайки се горните редове, Дизайн зоната и дискусията за графичния дизайн са сред „гвоздеите“ в програмата на COPIS 2023. Изложението приема и интригуващата изложба, връщаща ни към миналото – “Рекламата е душата на търговията. Печатната реклама в България през първата половина на ХХ в“. Предоставена от Държавна агенция „Архиви“, в нея са включени близо 800 реклами от началото на ХХ в. до Втората световна война.
Графичният дизайн, печатът ии рекламата са вашата страст? В такъв случай, изложение COPIS, за което можете да се сдобиете с билет за посещение на www.copi-s.com, ще Ви очаква – от 13 до 15 септември. В Интер Експо Център.